Cum să-ți faci imagine pe spatele PricewaterhouseCoopers
În prag de campanie electorală, mulți dintre politicienii ieftini (și nu numai) din Valea Jiului și-au găsit un mijloc de a-și face imagine.
Da, vorbesc despre acea imagine la făurirea căreia s-au dovedit neștiutori atât mulți ani.
Pentru că, în mare parte, mandatele lor sunt mai mult prilej de nemulțumire și n-au cu ce să-i laude lingăii plătiți, s-au agățat de ce le-a fost la îndemână. Și anume viitoarea strategie de dezvoltare a Văii Jiului realizată de PricewaterhouseCoopers România.
Astfel, presa de casă a ajuns să abunde de poze și declarații de la întâlnirile cu reprezentații acestei firme, fie la Bruxelles, București sau chiar în Valea Jiului.
Până și cel mai slab politician local, Vasilică Incompetentu’ Jurca s-a găsit să ne țină prelegeri despre banii europeni care vor ajunge în Valea Jiului și de unde speră să dosească mult mai mult decât a dosit în mandatul care stă să se încheie.
Dar nu. Nu e singurul. Absolut deloc.
Profitând de discreția care caracterizează PricewaterhouseCoopers România, falimentarii nostri într-ale imaginii se cațără pe numele renumitei companii.
Ei speră să-i mai prostească o dată pe locuitorii orașelor pe care le administrează (pentru că nu-i așa ei fac administrație, nu politică) și să-și mai crească averile. Cu cât? Cu niște sute de mii sau poate chiar milioane de euro.
Îi credem?
Nicu Tașcă