”Dacă nu ești în atenția presei, nu ești în atenția opiniei publice. Și atunci nu prea exiști”
Consultantul în comunicare Nicu Tașcă publică pe blogul noii sale agenții de marketing și publicitate un articol despre comunicatul de presă. El prezintă câteva puncte importante în realizarea unui comunicat de presă, dar îi îndeamnă pe manageri și oamenii de afaceri să lucreze cu specialiști.
”Deși este un instrument facil și ieftin, comunicatul de presă pare să fi trecut în uitare. Nu mai este folosit nici de politicieni, cei despre care credem cu toții că au întotdeauna ceva de spus. Nu mai e folosit nici de instituțiile publice, deoarece nu au specialiști, deși fiecare are un număr mare de angajați. În partea de business, nu a fost niciodată prea uzitat. Am publicat acest articol ca să sparg tabu-ul în care e învăluită comunicarea publică și să arăt că ea poate fi făcută și cu sume mai mici de bani. Că lucrurile s-au schimbat, că nu mai trebuie să cunoști pe cineva <<la ziar>> pentru a putea publica un comunicat de presă. Lumea a evoluat. Sunt specialiști care pot face asta pentru tine sau afacerea ta. Și cu siguranță nu vei da faliment, după ce ai publicat un comunicat de presă. Cred că partea care sperie este tocmai <<de presă>>. Sunt mulți oameni de afaceri sau șefi de insituții care preferă să nu fie în atenția presei, ceea ce este o greșeală de novice. Dacă nu ești în atenția presei, nu ești în atenția opiniei publice. Și atunci nu prea exiști”, a declarat consultantul pentru JVJ.ro.
A.I.
Citește postarea aici