”Puțină lume știe că am o licență în campanie electorală”
Consultantul în comunicare Nicu Tașcă scrie despre subiectul sensibil al marketingului politic, pe blogul NT Agency, cea mai nouă agenție de marketing și publicitate.
El critică slaba vizibilitate a acestui concept, dar oferă și câteva puncte de reper celor interesați, indicând totodată o soluție transparentă și la îndemână.
Anul 2023 este an preelectoral. E foarte probabil ca unii politicieni să se gândească măcar puțin la asta. De aceea am decis să scriu un astfel de articol, sperând să fac lumină în mintea multor cititori și poate și a câtorva politicieni. Puțină lume știe că am o licență în campanie electorală, iar marketingul politic este printre preocupările mele. Eu consider că dacă mai mulți politicieni vor lucra cu specialiști adevărați, politica va fi altfel. Mai ales că acum au la îndemână cel puțin o soluție profesionistă. Munca și pregătirea noastră face ca soluția aceasta să fim noi. De acum mingea e în terenul politicienilor și a alegătorilor, care trebuie să ridice standardele. Este imperios necesar să se schimbe modul de a face politică, prin introducerea tehnicilor de marketing”, a declarat consultantul.
A.I.
Citește postarea aici